Τελευταία videos
Για δεύτερη συνεχή χρονιά είχα τη χαρά να συμμετάσχω στο Παιδαγωγικό Συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο Κιλκίς με την παρακάτω εισήγηση :
'Μόρφωση προσβάσιμη σε όλους μέσα από την τέχνη. Όταν τα εμπόδια εμπνέουν δημιουργικές λύσεις."
Περίληψη
Η ένταξη θεραπευτικών ή εξειδικευμένων παιδαγωγικά στοιχείων με βάση την τέχνη στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων, όπως ορίζουν η Μουσικοθεραπεία, η Δραματοθεραπεία και το Εκπαιδευτικό Δράμα αντίστοιχα, βοηθά στην ψυχολογική ενδυνάμωση των μαθητών και τη συμπερίληψη ατόμων με αναπηρίες, καθώς συμβάλει στην ανάπτυξη, την αυτοεκτίμηση και την ενσυναίσθηση. Η μόρφωση γίνεται προσβάσιμη με την αξιοποίηση διαφορετικών μορφών έκφρασης και οπτικοακουστικών τεχνικών που εξασφαλίζουν την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών.
Στη συγκεκριμένη εισήγηση πέρα από την αναφορά στην αξία των παραπάνω προληπτικών ή παρεμβατικών στοιχείων στη διδασκαλία παρακολουθούμε το παράδειγμα της προσαρμογής εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχεδίων μαθημάτων με στόχο την υποστήριξη μαθητή με οπτική αναπηρία.
'Μόρφωση προσβάσιμη σε όλους μέσα από την τέχνη. Όταν τα εμπόδια εμπνέουν δημιουργικές λύσεις."
Περίληψη
Η ένταξη θεραπευτικών ή εξειδικευμένων παιδαγωγικά στοιχείων με βάση την τέχνη στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων, όπως ορίζουν η Μουσικοθεραπεία, η Δραματοθεραπεία και το Εκπαιδευτικό Δράμα αντίστοιχα, βοηθά στην ψυχολογική ενδυνάμωση των μαθητών και τη συμπερίληψη ατόμων με αναπηρίες, καθώς συμβάλει στην ανάπτυξη, την αυτοεκτίμηση και την ενσυναίσθηση. Η μόρφωση γίνεται προσβάσιμη με την αξιοποίηση διαφορετικών μορφών έκφρασης και οπτικοακουστικών τεχνικών που εξασφαλίζουν την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών.
Στη συγκεκριμένη εισήγηση πέρα από την αναφορά στην αξία των παραπάνω προληπτικών ή παρεμβατικών στοιχείων στη διδασκαλία παρακολουθούμε το παράδειγμα της προσαρμογής εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχεδίων μαθημάτων με στόχο την υποστήριξη μαθητή με οπτική αναπηρία.
Έχει διαβαστεί 102 φορές